هتل گراند سنت میشل (Grand Hotel Saint Michel) پاریس
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گراند سنت میشل (Grand Hotel Saint Michel) پاریس

هتل گراند سنت میشل یکی از هتل های ۴ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل واقع در مرکز پاریس بوده و فاصله بسیار کوتاهی تا باغ لوکزامبورک دارد.

تمامی اتاق های هتل گراند سنت میشل مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و هر یک دارای دکوری با طراحی متفاوت می باشند. از جمله امکانات این اتاق ها می توان  به دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مدرن اشاره کرد. برخی از اتاق ها دارای نمای زیبایی رو به سطح شهر پاریس هستند.


جهت اطلاع از پکیج های تور فرانسه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


هر روز صبح، صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) ارائه خواهد شد. جهت راحتی بیشتر، مهمانان می توانند صبحانه را درون اتاق های خود میل نمایند. در هنگام عصر نیز چای در لابی هتل سرو می شود.

از جمله سایر خدمات و امکانات هتل گراند سنت میشل می توان به دسترسی به wifi رایگان در سراسر هتل، مرکز تناسب اندام، ماساژ، حمام بخار ترکی، میز پذیرش ۲۴ ساعته و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

در اطراف هتل می توانید چندین ایستگاه مترو بیابید. ایستگاه قطار لوکزامبورگ نیز حدود ۵ دقیقه (پیاده) تا هتل فاصله دارد. از طریق این ایستگاه می توانید به صورت مستقیم به فرودگاه شارل دوگل دسترسی داشته باشد.

این منطقه برای افرادی که به خوردن غذاهای لذیذ و بازدید از فرهنگ، تاریخ و هنر هر شهر در هنگام سفر علاقه مند هستند انتخاب مناسبی است.

زوج های جوان امتیاز ۹.۳ را برای سفر دو نفره به این هتل داده اند.

لازم به ذکر است، ورود حیوانات خانگی به درون هتل مجاز نمی باشد.

کارکنان این هتل به ۶ زبان فرانسوی، انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، رومانیایی و ویتنامی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل گراند سنت میشل را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نماید.


 

هتل گراند سنت میشل | پاریس





:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: